САМОСТІЙНА РОБОТА №1
Тема.
Ознайомлення з змістом та порядком виконання організаційно-підготовчого етапу
творчого проекту.
Мета. Формувати
вміння застосовувати одержані знання для розвитку навчальних,
навчально-виробничих задач.
З метою розвитку мислення розвивати вміння:
-
аналізувати
навчальний матеріал, умову задачі, хід розв’язання задач;
-
виявляти
аналогії;
-
встановлювати
головне, суттєве у матеріалі, що вивчається;
-
систематизувати,
встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим;
-
стисло
і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність;
Завдання до виконання самостійної роботи:
1.
користуючись
навчальною програмою з трудового навчання для 5 – 9, визначитися з об’єктом проектно-технологічної
діяльності;
2.
обрати основну та додаткову технології
з урахуванням здібностей та інтересів, а також можливостей
матеріально-технічного забезпечення навчальних майстерень.
3.
дослідити (методами проектування) і обґрунтувати
форму виробу;
4.
заповнити
форму наданого етапу творчого проекту.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП
1.1. Тема проекту.
![]() |
Запишіть результати обговорення.
Призначення виробу:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Час, що відводиться на виготовлення проекту.
__________________________________________________________________
Матеріали, що є в наявності;
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Орієнтовний перелік інструментів, верстатів та пристроїв для роботи над
виробом;
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.2. Мета та завдання проекту.
Яку мету було поставлено перед виконавцем?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________-
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
Вимоги до проектної моделі.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.3. Історичні відомості.
Історія виникнення виробу, історія виникнення способів
обробки (технік),сучасне використання виробу (техніки, способів обробки)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.4. Моделі-аналоги.
Фото або малюнок моделі №1
|
Фото або малюнок моделі №2
|
Фото або малюнок моделі №3
|
Фото або малюнок моделі №4
|
Характерні особливості моделей-аналогів.
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
Оцінка
виробів-аналогів (за 5-бальною шкалою, показники якості обираються в залежності
від даного виробу).
№ з/п
|
Показники якості
|
Модель
№ 1
|
Модель
№ 2
|
Модель
№ 3
|
Модель
№ 4
|
1
|
Оригінальність та естетичність
|
||||
2
|
Безпечність виготовлення та користування
|
||||
3
|
Простота виготовлення
|
||||
4
|
Ергономічність
|
||||
5
|
Економічність
|
1.5. Визначення кращої ідеї для відтворенні у проекті.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.6. Зауваження та рекомендації до
організаційно-підготоічого етапу.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА №2
Тема.
Ознайомлення з змістом та порядком виконання конструкторського етапу творчого
проекту.
Мета.
Формувати вміння застосовувати одержані знання для розвитку навчальних,
навчально-виробничих задач.
З метою розвитку мислення розвивати вміння:
-
аналізувати
навчальний матеріал, умову задачі, хід розв’язання задач;
-
виявляти
аналогії;
-
встановлювати
головне, суттєве у матеріалі, що вивчається;
-
систематизувати,
встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим;
-
стисло
і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність;
Завдання до виконання самостійної роботи:
1.
дослідити та добирати матеріали,
визначити необхідні технологічні процеси, за допомогою яких буде виготовлено
виріб;
2.
розробити необхідні для виготовлення
виробу проектно-технологічні документи – малюнок, ескіз,
технічний рисунок, кресленик, схему тощо.
3.
Остаточно визначитись та обґрунтувати
форму (конструкцію) виробу;
4.
заповнити
форму наданого етапу творчого проекту.
ІІ. КОНСТРУКТОРСЬКИЙ ЕТАП
2.1.Клаузура (ескіз) виробу.
2.2. Опис зовнішнього вигляду та конструкції проектної
моделі.
Назва
проектної моделі
|
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
Стислий опис виробу
(призначення)
|
_____________________________________________________
_____________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
|
Вибір
та вимоги до
матеріалів
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
_____________________________________________________
|
Визначення технологій
(способів обробки) матеріалів
|
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________
|
Вибір варіанту
оздоблення виробу
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________
|
2.3. Розробка
конструкторсько-технологічної документації (виконати (або вклеїти) необхідні
для виконання шаблони, схеми та ін.)
2.4. Вибір матеріалів, інструментів та пристроїв для
роботи.
Назва
|
Призначення
|
|
Матеріали
|
||
Інструменти
|
||
Пристрої т а додаткове обладнання
|
||
2.5.
Зауваження та рекомендації до конструкторського етапу.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА №3
Тема.
Ознайомлення з змістом та порядком виконання технологічного етапу творчого
проекту.
Мета.
Формувати вміння застосовувати одержані знання для розвитку навчальних,
навчально-виробничих задач.
З метою розвитку мислення розвивати вміння:
-
аналізувати
навчальний матеріал, умову задачі, хід розв’язання задач;
-
виявляти
аналогії;
-
встановлювати
головне, суттєве у матеріалі, що вивчається;
-
систематизувати,
встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим;
-
стисло
і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність;
Завдання до виконання самостійної роботи:
1.
дослідити та добирати матеріали,
визначити необхідні технологічні процеси, за допомогою яких буде виготовлено
виріб;
2.
визначитись з компонуванням частин
виробу, кольоровим рішенням або його декоративним оформленням;
3.
розробити інструкційну картку для
виготовлення виробу;
4.
оцінити можливі небезпеки під час виконання технологічних
операцій;
5.
заповнити
форму наданого етапу творчого проекту.
ІІІ.ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ЕТАП
3.1. Технологічна
послідовність виготовлення виробу( оформлюється у вигляді інструкційної картки).
№
з/п
|
Послідовність
виконання технологічних операцій.
|
Графічне
зображення (фото)
|
Обладнання
(інструменти,верстати,пристрої)
|
1
|
|||
2
|
|||
3
|
|||
4
|
|||
5
|
|||
6
|
|||
7
|
|||
8
|
3.2.Безпека життєдіяльності та охорона праці.
Оцінка можливих небезпек під час
виконання технологічних операцій.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3.3.
Зауваження та рекомендації до конструкторського етапу.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
САМОСТІЙНА РОБОТА №4
Тема.
Ознайомлення з змістом та порядком виконання заключного етапу творчого проекту.
Мета.
Формувати вміння застосовувати одержані знання для розвитку навчальних,
навчально-виробничих задач.
З метою розвитку мислення розвивати вміння:
-
аналізувати
навчальний матеріал, умову задачі, хід розв’язання задач;
-
виявляти
аналогії;
-
встановлювати
головне, суттєве у матеріалі, що вивчається;
-
систематизувати,
встановлювати зв’язки нового з раніше вивченим;
-
стисло
і грамотно висловлювати свої міркування та обґрунтовувати їхню правильність;
Завдання до виконання самостійної роботи:
1.
виконати
розрахунок витрачених на роботу над проектом матеріалів та електроенергії;
2.
дати
самооцінку виконаної роботи;
3.
дати
екологічну оцінку виробу;
4.
узагальнити
джерела інформації (література, посібники, інтернет-ресурси), що були опановані
під час виконання творчого проекту;
5.
заповнити
форму наданого етапу творчого проекту.
ІV. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП
4.1. Економічні
розрахунки.
Розрахунок витрат матеріалів (М)
Назва
матеріалу
|
Ціна
(грн. за 1 шт., кг, м)
|
Витрати
матеріалів
(шт.,
м)
|
Вартість
витрат (грн.)
|
Разом:
|
Розрахунок витрат електроенергії
(Е) Е=P×t×B
Споживач
електроенергії
|
Потужність
споживача,
кВт/год. (P)
|
Тривалість
роботи,год.
(t)
|
Вартість
тарифу на електроенергію,
грн./кВт
(В)
|
Вартість
спожитої електроенергії,грн.
(Е)
|
Разом:
|
Загальні витрати М+Е ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.3.Самооцінка виконаної роботи.
Що
принесла тобі робота над проектом.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які
знання ти тримав?
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які
технології обробки конструкційних матеріалів опанував?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які
труднощі виникали під час роботи над проектом?
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Що саме
ти вдосконалив би у разі повторного виконання проекту?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Чи досяг
ти своєї мети, у якому об’ємі ?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Об’єктивна оцінка виконаної
роботи.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4.2.
Екологічна оцінка виробу (оцінка
безпечності експлуатації виробу та екологічності використаних матеріалів).
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V.ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА.
·
Друковані джерела.
1.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________
·
Ресурси мережі Інтернет
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Зауваження
та рекомендації до виконаного творчого проекту.
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Комментариев нет:
Отправить комментарий