Питання до директорської контрольної роботи з методики
навчання технологій
1.
Визначте
завдання курсу «Методика навчання технологій»
2.
Охарактеризуйте
методи педагогічних досліджень в трудовому навчанні.
3.
Обґрунтуйте
вимоги до вчителя трудового навчання 5-9кл.
4.
Розкрийте
систему підготовки і підвищення кваліфікації вчителів трудового навчання.
5.
Обґрунтуйте
зміст трудового навчання на заняттях в майстернях.
6.
Розкрийте
завдання та шляхи здійснення трудової підготовки в школі.
7.
Розкрийте
особливості реалізації загальнодидактичних принципів в трудовому навчанні.
Принцип зв’язку теорії з практикою; принцип систематичності і послідовності
навчання; принцип доступності і послідовності навчання.
8.
Розкрийте
особливості реалізації загальнодидактичних принципів в трудовому навчанні:
принцип свідомості і активності учнів; принцип наочності у навчанні; принцип
забезпечення міцності засвоєння знань, умінь та навичок.
9.
Розкрийте
особливості реалізації словесних методів в трудовому навчанні: розповідь,
бесіда, пояснення.
10. Охарактеризуйте
інструктажі в трудовому навчанні, їх види та форми проведення.
11. Доведіть особливості реалізації практичних методів в
трудовому навчанні.
12. Розкрийте особливості реалізації наочних методів в
трудовому навчанні.
13. Доведіть, що урок – це основна форма навчальної роботи в
майстернях. Визначте характерні риси уроків трудового навчання.
14. Обґрунтуйте використання різних типів уроків в трудовому
навчанні.
15. Охарактеризуйте структуру уроку трудового навчання.
16. Розкрийте етапи підготовки вчителя трудового навчання до навчального
року.
17. Розкрийте етапи підготовки вчителя трудового навчання до
уроку в майстернях (наведіть приклад).
18. Розкрийте зміст, мету і завдання трудового виховання на
заняттях в майстернях.
19. Розкрийте зміст економічного та екологічного виховання
учнів на заняттях в майстернях.
20. Розкрийте зміст психофізіологічних основ трудового
навчання.
21. Розкрийте зміст, мету і завдання національного виховання
на заняттях технічної праці.
22. Обґрунтуйте вплив вікових особливостей на формування
трудових умінь та навичок.
23. Дайте аналіз організації матеріальної бази для трудового
навчання.
24. Визначте санітарно-гігієнічні вимоги і режим роботи в
шкільній майстерні.
25. Охарактеризуйте організацію середовища для трудової
діяльності школярів.
26. Проаналізуйте процес формування умінь та навичок при
виконанні ручних операцій з обробки деревини (металу).
27. Розкрийте методику формування практичних умінь і навичок
з обробки деревини (металу).
28. Обґрунтуйте види перевірки знань, умінь і навичок в
трудовому навчанні.
29. Розкрийте вимоги до оцінювання знань, умінь і навичок
учнів на заняттях в майстернях.
30. Розкрийте зміст проєктно-технологічної діяльності на
заняттях в майстернях.
31. Охарактеризуйте
етапи виготовлення проєктів на уроках трудового навчання.
32.
Доведіть
ефективність застосування методу проєктів в трудовому навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий